söndag 23 oktober 2011

Slutet på Oktober


Herre gud så fort månaderna går dom bara försvinner och snart är det redan November och efter det December. Fast inte klagar jag för det för då sitter vi alla på flyget till Thailand. UNDERBART!
Känns som jag behöver värme, bad och sol för dom senaste veckorna har jag legat hemma sjuk i kräksjukan, magsjukan, feber och nu känner jag mig orklös och har noll matlust och det har varit så i en vecka nu så imorgon släppar jag mig till läkaren för att kolla upp hur min kropp egentligen mår.

Jag har inte sytt något nytt då jag inte har någon symaskin för tillfället men jag hoppas att jag har den tills nästa helg, eftersom jag har har 3 nya barnkuddar att sy!

1 kommentar:

  1. Hej Sophia!
    Tack för din kommentar på min blogg, tyget som kallas för Djurtåget har jag köpt hos Lilofant, det är hon som har tagit fram det så det säljs bara hos henne.

    Det är underbart, mjukt och fint att sy i.

    Hon håller på att lägga upp en ny webshop så man kan inte se hennes tyger förrän imorgon eller i veckan på http://www.lilofant.se/index.html

    Hon finns även på Facebook med uppdaterad status https://www.facebook.com/lilofant

    Vilken fin blogg du har, den läggs till bloglovin'.

    ÄR du med i gruppen "Vi sytokiga" på Facebook? Där kan man få en massa tips och idéer, toppenbra, härlig stämning bland sygalna tjejer!

    Må så gott!

    /karin

    SvaraRadera