söndag 2 oktober 2011

Barnfilt+örngott kit


Min kollega på jobbet som beställde barnkudden med namnet Alicia frågade mig om jag kunde sy en större barnfilt och ett örngott. 
Sagt och gjort och för att vara min första barnfilt är jag nöjd, storleken är ca 70x80 cm och örngottet är i standard mått för en barnkudde från åldern 1+. Örngottet ska Alicia ha på förskolan och filten i vagnen och lite över allt. 

Detta lilla barnkit kan användas till mycket och det tar många år innan ett barn växer ur en filt och den går att använda till mycket. 
Bäddset till vagnen, ett dagiskit att ha på förskolan, lekfilt på golvet, amningsinsynskydd att lägga över barnet när du ammar och till mycket mer.
Som man säger kärt barn har många namn.

Vill du beställa till ditt eget barn eller kanske en present till en nyfödd eller dop/namngivelsedag. 
Mejla mig på aroydesign@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar