onsdag 1 augusti 2012

Sagostigen - där sagor för barn får liv


Vill göra lite reklam för Sagostigen som finns utanför Malmköping, mitt i Sörmlands vackra natur.
Det är verkligen värt att ta bilen dit! 
Sagostigen är ett annorlunda sagoland med välgjorda interiörer från sagor för barn mellan 2 och 12 år. 
Det finns t.ex Törnrosas slott, Rödluvans mormors stuga, Prinsessan på ärten, Askungen, Snövit och dvärgarna, Mors lilla Olle, Hans och Greta, Tomtestugan och många fler. Man kan även leka, fika, rida på ponnyer, klappa djur och se teaterföreställningar.
På sagostigen har jag lite alster som jag säljer i deras presentbod, så innan sommaren är slut så tycker jag att du ska passa på att åka dit.

Vill du veta mer gå in på deras hemsida. www.sagostigen.se

1 kommentar:

  1. Vi var där i juli, verkligen ett trevligt resmål för barn och deras lekplats var enorm!

    Jag såg dina flärpfiltar i presentboden, så roligt!

    SvaraRadera